Ae1226 Bende geçen hafta cuma kontrole gittiğimde 3,02 çıkmıştı doktorum endokrin’e yönlendirdi pazartesi tekrar kan istedi endokrin doktoru 2,27 çıktı. Gebelikte 3. aydan sonra tsh değerinin 3’ün üzerine çıkmasını pek istemiyoruz dedi. Bir ay sonra tekrar gel tekrar bakalım eğer 3’ün üzerine çıkarsa ilaca başlayalım dedi. Sizde bi endokrine gözükün isterseniz.