Merhaba arkadaşlar 17 haftalık hamileyim. Daha karnım hiç çıkmadı ama. Karnımda tatlı tatlı kaşıntı var. Süreklide nemli tutuyorum bio oil ve lierac ve bebe yağı kullanıyorum. Doktorumda bugün cilt lezyonu olabiliyor hamilelikte diyip dermatologa yönlendirdi. Yaşayan var mı