Merhabalar bugün sabahtan beri karnımda bi sancı vardı zaten ama doğum sancısı gibi değildi sonra dayanılmaz bi hal aldı duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra belimde ve kasıklarımda inanılmaz bi ağrı başladı yürümem zorlaştı doğum böyle mi başlıyor. Sürekli bi ağrı şeklinde şuan 38+5 teyiz