Eren_umay2 busra009 cuma günü gittim bende doktara 1560 gr arada fark yok ki gramlar oynuyor bence normal 🤗
_almirasmom busra009 ben 27+4 kılosu 1075 gram bugun banada az geldı nedense o kadar muz cevız yememe ragmen :(
busra009 _almirasmom bende öyle baya baya içimden muz ceviz ağacı fırlıcak demek ki yapıları minyon 🤔
Ayseelaa 30+3 te 1800 di ama gebelik şekerim var ve iki hafta önde gidiyor 32+3 te bugün gittim 2313 grm dikkat et diyetine uy dedi önemli olan sağlıklı olsun kilo sonrada alır
Bebisinizz busra009 29+2de gitmiştim 1400 gramdı bence gayet normal siz beslenmenize dikkat edin kilo alır inşallah 🫶🏼
dilan9900 29+3de 2kilo cıktı doktorumuz iri benek olucak genetiktir dedi bende 7kılo aldım çünkü bazen ne yersek yiyelim oluyo veya olmuyo
ecemsuuuuu Tugcelb maşallah canm sağlıklı olsun da inşallah yeter 🙏🏻🥰benm bebegmde her girmemde doktor zayıf diyor genetik dedi banada
asyaaa_23 busra009 Bizimki de 30 haftalıkken 1330 gramdi doktor bir hafta geriden geliyor demişti şuan 33 haftalık olduk inşallah toplamıştır biraz