gulcansvml10 Kızlar canım anneler merhaba ben ateşölçer almak istiyorum doğru ölçüm yapacak ilk kez anne olcam ne tavsiye edersiniz 🥰
Edafmo gulcansvml10 canım bende henüz almadım ama kesinlikle doktorlar kulaktan ölçen ve koltuk altından ölçenleri öneriyor. Temassızlar ortamın sıcaklığından etkilendiği için yanlış sonuç veriyormuş. Koltuk altı olanlar da hareketli bebeklerde zor olur ölçmesi beklemesi o yüzden en önerilen ve en mantıklısı kulaktan ölçenler☺️ Braun ve omron marka en çok önerilenlerden
Guzelanne56 gulcansvml10 bence temassız olanın alın uzaktan tutup otamatık ölçen varya ondan diğeri doğru sonuç vermıyor koltuk altı olanlar bence
Gulsengulsen gulcansvml10 kulaktan veya rektal tavsiye ediliyor. Uzaktan olanlar sağlıklı değil oda sıcaklığından bile etkilenebiliyor. Koltuk altıda uygun diyorlar ama ömürleri kısa öok çabuk bozulup yanlış ölçme ihtimalleri olabiliyor. YouTube da dömer gönülal dan dinledim çocuk doktoru en iyisi kulak diyor. Ben de kulak ve belki yanına ek olarak rektal olandan da alabilirim.
Asyabuse Braun ıtr 3030 mu ne ondan aldım kulaktan ölçüm yapıyor migrosta daha uygundu internete oranla alırken hepsini kontrol edin bir çok yerde satıldığı için fiyatlar arası çok fark var nette 700dü ben 456ya aldım mesela
Asyabuse gulcansvml10 geçen hafta aldım yakınınızdaki mağazada varsa hala aynı fiyat migros sanaldan kontrol edin inşallah vardır 😍
Hilal3425 Nexus aldım hem kulaktan ölçüyor hem alından ortam sıcaklığı da ölçüyor doğru ölçüm yapıyor fiyat olarak da uygun dünyanın parasını vermek gereksiz bence 280 civarında şuan fiyatı