goncc
Aslen Antalyalıyım. Eşimin de benim de ailelerimiz orada. Eşimin tayini sebebeyle Sivas'tayız şuan. 9.aya kadar buradayım, kontrollere vs burada gidiyorum. Doğuma yakın izin alıp Antalya'ya gideceğiz ve orada doğum yapacağım. Sigorta(Atatürk Devlet) mı yoksa Araştırma Devlet mi daha iyi? Bilen var mı? Doğum servisleri nasıl?