Papatya24 Çok fazla konulan isimlerden istemiyorum. Çift isim sevmesem de tek başına hiçbiri tam içime sinmedi bu kombinasyonlarla sizce kulağa hangisi hoş geliyor😊
Papatya24 elvinimmm Aa sonunda buldum Elvin koyacak başka birini😄 Özellikle eşim çok beğeniyor siz tek isim mi koyacaksınız bi de başındaki E Türkçedeki açık e den dolayı zor oluyor mu sizce söylerken böyle eleştiriler alınca kafam karışmıştı ama çok naif tatlı bir isim🌸
elvinimmm Tek isim birakcaz ismi eşimle sevgililik zamanindan soylemistim soylerken rahat oluyo bide iki isim olunca kimse ikisini aynı anda soylemiyo die ben iki isim sevmiyorum 🤣 kac haftalik hamilesin nerede oturuyosun
Papatya24 elvinimmm Ne güzel olmuşlar gerçekten hoş durmuş kıyafetlerin üzerinde de😄 30 haftalık İstanbul’dayım
Papatya24 AycanFb İnternette yazan anlamları doğruysa aşkın ilk meyvesi ve çok güzel anlamlarına geliyormuş bence de Belis çok tatlı ama eşim ağırlığı yok sanki diyor bu gidişle ortak bir karar veremeyeceğiz😅 Liya da sabrın en güzeli