HD1- Bu hastanede memnun kaldığınız kadın doktoru var mı. Tavsiye edeceğiniz. Takibi yapacağım doktora ihtiyacım var🙏
beyzzsenturkk HD1- genelde aldıgınız doktorlar bakmıyor öğrenciler bakıyor o yüzden doktordan cok dogumunuza girecek ebe önemli 🤌🏻 ben pazartesi gününe sahra sultan kara’ya randevu aldım en son gittiğimde randevu aldıgım doktordan baska bi doktor bakmıstı🤰🏻
MasaAll HD1- o hastanenin kadim doğumundan asla memnun değilim asla kendi doktoruna bir daha kontrol olamıyorsun her seferinde farklı Bi doktor doktor da değil asistan
HD1- beyzzsenturkk ya tabi şimdi bebeğin gelişimi de önemli. İyi bir doktor denk gelirse en azından bebeğin sağlığı açısından insanın içi de rahat olur🥺. Hamilelik boyuncada doğumda da tabiki tercihimiz her zaman tecrübeli doktorlar ebeler 🌹
beyzzsenturkk HD1- insallah guzel bi doktora denk gelirsiniz bizim haftamız ilerlediği için artık vazgectik hangi doktor ebe cıkarsa sansımıza bu zamana kadar bulduklarımda pek bişey değildi nasippp🤷🏻♀️🧿🐣
HD1- beyzzsenturkk ya işte hep sanssizliktan benim başıma da gelir kesin. İnsanlar birçok tedavi için ist gelir. Biz ise burda doğru düzgün doktor bulamiyoruz :(
MasaAll HD1- yok malasef kendim de özele gidiyorum o kadar para vermek canımı çok sıkıyor ama kızımın canı sagolsun diyorum
MasaAll HD1- ewt hastane evime çok yakın eşim orda sağlık calisani randevu sıkıntısı çekmiyorum ama yine de tek Bi doktor olmasi ve işinde usta olmasi benim için daha önemli o yüzden orda devam etmiyorum