Gamzeaykut Deletedmom429 testi dene tabiki ama dedigim gibi kaçırmamak adına adetin bittiği gibi yapmaya başla mutlaka yakalarsin. O çizgi çıktığında da yapmaya calisman lazım ya o gün yada hemen ertesi gün kacirmaman için. Allah zamanını kararlastirmistir skma canini olur elbet sen elinden geleni yap sadece
Sarem Birde düzenli iki günde 1 ilişkiye girin hemen duş almayın mümkünse ayaga kalkmayın Rabbim inşallah nasip eder herkese saglıklı sıhatli uzun ömürlü evlat 🤲
Defnenaz Dnzonr Eczanelerde hem çok az hem de pahalı değil mi? Ben 7’lik bulmuştum 80 küsur liraydı. Daha hiç karşılaşmadım o çoklu ovelasyon testlerine.
Dnzonr Defnenaz evet öyleydi 7li 80 tl aldım . Bilemedim en azından eczane dedim almışken bi kere alayım içim Kafam rahat olsun dedim .. zaten bidahada kullanmamız gerek kalmadı çok şükür
-Seyda- Ben aylarca kullandim ilk baslarda hicbirsey anlamamistim israrla yaptim.oncelikle ucuz olanlar var cok onlardan alin ben fazla oldugu icin adet bitiminden basliyordum ve koyulasmayi takip etmek cok daha kolay oluyor.hergun isten geldigim saatte yapiyordum en az 2 saat idrari tutmak gerekiyor bu onemli yoksa asla cok koyu cizgi elde edemezsiniz. Genelde 14-15-16 günler oluyordu benim ama heray ayni gun olmazdi mesela.koyu olan gunleri degerlendirdik biz 3-4 gun ustuste bile olabiliyor hangi gunun oldugunu bazen net anlamayabilirsiniz oyuzden bu gunleri degerlendirin hep bi ara seksten sogumustuk☺️ Sonraki gun zaten hemen tek çizgi ye iniyor adetinize 3-4 gun kala tekrar deneyin iki cizgiyse hamilesiniz hamilelik testinde cikmadan bu testle ogrendim iki hamileligimi de.birincisi kimyasaldi simdi 5 aylik hamileyim💃🏼İnsallah yardimci olabilmisimdir stresten uzak durun ve hic kafaniza takmayin esimin sperm sayisi dusuk olmasina ragmen hic tedavi gormeden kaldim ben