Yh6653 Kızlar bu ay Ovülasyon Testi kullanmaya başladım 6 testteyim fakat hayla iki çizgiyi koyu yakalayamadım var mo içiniz de bu konu hakkında Bilgi sahibi olan
elifiii Yh6653 ben 9. gün itibariyle yap aya başlamıştım meğer geç yumurtluyormuşum 17-18 günlerde gördüm koyu renkleri. Ben koyulaşmayı takip edebilmek için asetat kalemiyle testi hangi günde yaptığımı yanına saatiyle birlikte yazıp alt alta sıralamıştım 1 gün öncesinde cizginin rengi sinyal veriyor
Gamzeaykut Yh6653 canım bende kullandım suan 23 haftalik hamileyim. Gittigidiyordan labouquik diye bi ovulasyon testi almıştım 20 adetti yanında da iki adet erken gebelık testi hediyeliydi çok memnun kaldım ama ben riske atmak istemedim adetim 7 gün suruyo ben 8.günden itibaren yapmaya başladım ve yakaladım çift çizgiyi 11.gündü yanlış hatirlamiyosam sende öyle yap derim yakalayana kadar bırakma adet takvimi programlarinada güvenme yanlış olabiliyo ben çok düştüm o hataya onlara göre testi yapiyodum hiç çift olmadi
Bbsozlm Canım ben bir ay boyunca yaptım ve ovulasyonu yakalayamadım maalesef inşallah sende böyle olmaz
Yh6653 Kızlar adet bitiminin 5 inçi günü başlanması gerekiyormuş teste ben adet biter bitmez başladım şuan 11 testteyim diğer kurala göre bakılırsa 5inci testteyim yani şuan 15 günündeyim henüz yakalayamadım
Aytan Yh6653 evet canım programlar ortalama bir tarih veriyor ve yanıltıyor malesef.her ay yumurtlama günümüz değişebiliyor. Ben de iki kez kullandım ovulasyon testi . İlkinde 14. Gün yakaladım . İkincisinde adetten sonraki 3 ve 4. Günlerimde.
Deletedmom429 Bişey merak ediorm yarin baslaycgm bende hergn ayni saatte olmsimi grkio kagidinda oyle yzio laqoucik mi ne ondan aldim ama birgebeningunlugde dio videosunda hergn ayni saatte ympgn die onkafami karistirdi sizce nasil yapmylym deneyelnlr ve tutturnlr soruorm kizçeler😊
Aytan Deletedmom429 aynı saatte olmasa da belli bir zaman aralığında yapmaya çalış. Mesela öğlen 1 ile 4 arası. Ve testi yapmadan önce 1-2 saat sıvı tüketmemeye çalış.
Mihra Canm bende 5.günden snra baskadım adet günümden hesaplarsam 22. Günde yakaladım:) şimdi beklemedym 9 gün oldu
Dnzonr Şahsen ben bu testle hamile kaldım kızlar .. adet döngüsü uzun veya düzensiz olanlar için Harika bir olay .. çünkü yazıldığı söylediği günde çatlama olmuyır maalesef bu şekilde 6 ay kaybettim sonra bu testi duydum aldırdım eşime galiba 18 . Günüydü bir çizgi test çizgisinden koyuydu . Öyle olduğunda 24 saat içinde ilişki olması gerekiyordu .. öyle yaptık ve o ay hamile olduğumu öğrendim çok şükür ..
Deletedmom429 Dnzonr benim duzenlo reglm 28gunde bir bazen 26gunde bir oluyor bende hep takvime gore denedim dort ay btti bende burdklrn demesne gore n11den aldm 30tne yarin basliorm Allahin izniyle bes gn oldu biteli adetm cnki iki krede iliski oldu biter btmzde denedik nolur nolmz die bakalim cizgyi yakalayblckmsym bide ilk sabah kalkar kalkmzki idrrlmi ypczherkes bska bsy dioduda saatlri konsndada merk icimdeyim
Mihra Dnzonr yumurtlamayı gördüğünüz günden kaç gün sonra testte gördünüz acaba? benim yumurtlama günüyle 10.günüm ama çıkmadı henüz birsey :(
Dnzonr Deletedmom429 saat olarak şöyle söyleyim ilk sabah idrarıyla YAPMAYIN .. yanlış sonuç veriyor ben hep akşam üstü saat 22.00 dam önce yaptım ve o saate kadar mesela 2 saat boyunca sıvı almadım en doğru sonucu o zaman veriyor ..
Dnzonr Deletedmom429 ayrıca ben testi eczaneden aldırdım böyle şeylerin tıbbı olarak o tarz sitelerden doğru TEMin edebileceğime güvenemeyenlerdenim .. bekımkşnde 7 adet vardı .
Seherr Deletedmom429 canım bende n11 den aldım bugün başladım silik çizgi bakalım ne zaman yakalıyıcam :) inşallah bu ay mutlu habere kavuşuruz 😇💕
Dnzonr Mihra şöyle anlatayım size ben 12 hazıranda adetimin ilk günüydü . Adet bitiminden sonra 18 günde yumurtlama olmustu .. diğer ay temmuzda adetime 2 -3 (yani yumurtlamadan sonra genelde 15 gün sonra net sonuç verir ) gün varken dayanamadım test yaptım hem hassas testlerden hemde 5 liralık testlerden ayni anda ikisinede idrar damlattım 5 saniyesinde ikiside pozitif oldu ... burdan da şunu ekliyim kızlar size boşuna erken teşhıs eden testlere 25 lira para vermeyin gebelik varsa hemen her testte çıkyır ✌️🤰
Deletedmom429 Dnzonr valla ezcnde az oluo ondndn alsm iki tne vrdi icinde akintim oldgnda denemistm hatta yazin ama olmdi cogu kisi kullanmis hamile kalmis o yuzdn aldm bakalm ben tuttrblckmiyim 😐
Defnenaz Dnzonr Eczanelerde hem çok az hem de pahalı değil mi? Ben 7’lik bulmuştum 80 küsur liraydı. Daha hiç karşılaşmadım o çoklu ovelasyon testlerine.