mldmrcn Neslihankrhmt ben tüp bebek yaptım. 3 senelik evliyim 1,5 sene denedik olmadı. Ben bir kere kendiliğinden hamile kaldım dış gebelik oldu ve sağ tüpümü kaybettim. Bu nedenle doktorum tüp bebek önerdi.
Cicek_ Aysu35 hayırlı olsun, Allah kucağınıza almayı nasip etsin. Hamileliğiniz süresince bir sıkıntı yaşadınız mı acaba. Bende haşimato hastasıyım da, kilom da var maalesef biraz korkuyorum