Tugba_nurk Hayırlı akşamlar arkadaşlar 13+5 haftalık gebeyim doktor bebeğin eşinin aşağıda olduğunu düşük riskimin olduğunu söyledi böyle bir durum yaşayan var mı
Evinamin031120 Tugba_nurk benim 16.haftada kanamam olmuştu o zaman öğrendim. Yattım dinlendim,günlük ev işlerini bile azaltarak dikkatle yapmaya çalıştım ilişki zaten yasaktı ayaklarımı kaldırıp uzandım hep 20.haftada doktora gittiğimde düzelmişti canım
Sersel_15 Tugba_nurk benimde 12. Haftada öyle demişti doktor rahim ağzına yakındı hiç stres yapma kafana takma sadece bol bol dinlen yat uzan zaman çıkıyor zaten bidaki kontrolümde yukarı çıkmıştı
Ayseyekta Tugba_nurk bende 19. Haftada doktora gittiğimde aşağıda demişti. bende sonrasında çok dikkat ettim mecbur kalmadıkça evden çıkmadım apartmanda asansor yok. Çok yavaş hareketlerle hafiften evdeki işlerimi yaptım asla ağır bişey kaldırmadım çömelmedim ani hareketler yapmadım işler beklesin. Bebişimden daha kıymetli hiç bişey yok 🥰 cuma doktora gidecez bakalım ne diyecek Size ve herkese şifalar diler
Tugba_nurk Sersel_15 çok teşekkür ederim cevabınız için benim 7 aylık bebeğim var dinlenme gibi bir şansım olmuyor maalesef elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum hayırlısı olur inşallah 🤲
Tugba_nurk Allah razı olsun yorumunuz için çok teşekkür ederim inşallah sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza, 🥰 benim 7 aylık bebeğim var çok hareketli maalesef dinlenme gibi bir şansım olmuyo 🤦🏻♀️