Merhaba kızlar benim normalde adetim düzenlidir 3 gün sürüyor . 22 kasımda regli oldum 3 günde bitti . Daha sonra 3 aralıkta biraz kanamam oldu ama önce acık renk sonra kan gibi geldi aynı gün bitti . Yerleşme kanaması kan renginde olan var mı? Ve 1 gün boyunca devam eden var mı? Hiç anlamadım lütfen yardımcı olur musunuz?