Merhabalar öncelikle bu ayın 14 ü adet günümdü idrar testi yaptım pozitif çıktı kan verdim 122 çıktı doktora gittim aynı gün lekelenmem vardı düşük yapıyorsun 16 sında tekrar kan ver düşecek değerlerin dedi. 16 sında kan verdim 323 çıktı düşük olmayabilir dedi 18 inde kan ver dedi verdim 682 çıktı yarın başka bir doktora gidicem keseyi görmek için dış gebelik olma ihtimali var mı bilmiyorum sizce normal mi yoksa dış gibi mi ?