Aaaysee Ya yemekte balık yedim taze de değildi buzluktak çıkardım yani üzerinden 1,1 buçuk saat geçti unuttum tamamen süt içtim bi bardağa yakın sonlara doğru aklıma geldi bir sey olur mu? Midem bulanıyor sanki,psikolojik de olabilir ama bilmiyorum
mysweetbabyy Aaaysee inşallah birsey olmaz bende sütlü kahve içip üstüne balık yedim bir ksc defa ama yine de takipte ol tabi
Paramedik16 Aaaysee bişey olmaz canım endişe etme bende cici bebe süt yedim bugün üzerinede Balık yedim çok şükür herhangi bi sıkıntı yok
mysweetbabyy Aaaysee sonradan içmedim ama valla öncesinden ictim ins bisey olmaz korkma ama takipte et kendini
bitterciko Aaaysee ben balığın üstüne emzirdim sonra aklıma geldi sordum sütte sorun yok ama yoğurt peynir verme demişti
Babytwo2 Aaaysee buzluktan çıkmış cnm bayatla aynı durum olmaz ins. Bayat nerdeyse bozulmak üzere olan balık oluyo . Buzluğa ztn tazeyken atmışsındır çıkarıp pişirmişsindir korkma