duygusakalli Sevgili anneler Fetal DNA testi yaptırdınız mi ? Hangi firmaya yaptırdınız? Memnun kaldınız mı?
Merve1994-01 Ben Natera’a yaptırdım, Austin Amerika da test yapıldı. 10 gün sonra sonuç geldi. İnsanın içini rahatlaması için bence, yapılması gereken bir test.
Tugba_42 Benimki de momguard diye bir firma doktorum önerdi ikili testim riskli çıktı o yüzden telaştan zaten hiç araştırmadım bugün verdim daha ne zaman çıkar bilmiyorum ama yılbaşını bulur dediler lütfen dua edin güzel sonuçlar alayım 🤲