Kızlar bu postu 14 günü takip etmek için acıyorum insallah sonraki postum pozitif bir gebelik testi ile olur 🌸🤲🏻 doktor kontrolüm var 18 mm biri 19 mm diğeri iki güzel yumurtam olmuş elhamdulillah rahim duvarı da güzel 7 mm dedi. Çarşamba-perşembe-cuma-Cumartesi 4 gün değerlendirmeyi düşünüyorum. Dua edin meleğim bana gelsin 🤲🏻🤍🌸