Iyi akşamlar kızlar. Ben 21 haftalik hamileyim. Bugün doktorum şekerimin çok yüksek olduğunu söyledi. Yarın şeker yükleme testi yapicak. Ayrica beni dahiliyeye de yönlendirdi. Gebelik şekeri yüksek çıkan dahiliye ye mi gidiyor. Birde evde açlık tokluk şekeri ölçememi söyledi. Biraz canım sıkkın. Başına böyle bisey gelen hanımlar beni biraz aydınlatırmısınız.