Gulsmbyhn Kızlar napıcam acil yardım ya dünden beri nasıl midem yanıyor anlatamam yemek bile yemiyorum doğru düzgün napıcam ya 33+3 günlüğüm bu arada
Balkiz Gulsmbyhn bol su iç. Başın yüksekte yatmaya çalış. Soğuk süt de iyi gelir. Baharatlı ve yağlı yiyecekler cips kola bisküvi mide yanmasını artırır tüketmemeye çalış. Çok geçmiş olsun
TBBeYzaBT Gulsmbyhn en yakın zamanda doktoruna söyle ilaç versn kolaynkolay geçmiyor çünkü, ama. Şimdilik yapablcegn şey soda yada karnobanat, az miktarda kullan hemen rahatlatıyor,
Almanyagelini Gulsmbyhn Allah şifa versin, bende 33.haftaya girdim, ara ara şiddetli mide yanmalarım oluyor, çok şiddetlenmeden başlarında çiğ badem bana iyi geliyor, çok şiddetlendiyse ilaç bile kesmeyebiliyor bazen, inşallah size de şifa olur.
AysenurBs 1 bardak soğuk süt, limonlu soda, elma, yağsız tuzsuz patlamış mısır, leblebi bana iyi gelenler dene istersen birinden birini
deletedmom947 Gulsmbyhn ben mide yanmam olduğunda elma yiyorum hemen geçiriyor, süt de iyi geliyormuş. Ama ikisi de hafifletmiyorsa doktorunuza söyleyebilirsiniz bir şurup veriyorlar yanma için.
Aslikannnn Doktorum bana da gaviskon vermişti fakat bir süre sonra oda fayda etmiyor .bir arkadasım aç karnına çörek otu yağı at rahatlatr dediondan almayı plnlıyorum dene.
BeycanNazlstgl Doktorum banada gaviskon verdi ama içemiyorum tadı çok kötü lapa muhallebi gibi midemi bulandırıyor. Çok midem yandığında sade soda içiyorum sadece😕
nunis Ben neler denedim arkadaşım. Reflüm var zaten yediklerime içtiklerime çok dikkat ettim. Baharattan uzak durdum. Soda içiyordum her gün. Ve de doktorumun verdiği gaviscon şuruptan herhalde 10 şişe bitirmişimdir hamileliğim boyunca. Meğer çok saçlı doğacakmış bebişim. Çaresi yok maalesef.