Mybabeela Yeso59 boyamayın emzirme sürecinde, Dr Osman Gönülal’ın bu konuda bir videosu vardı youtubeda bakabilirsiniz
A_syma Yeso59 Kanama varken boya tutmaz derler. Ne kadar dogru bilmiyorum. Ama emzirirken evde boyamistim. Kuafore gitmedim. Cok uzun surdugu ve hijyenik ortam olmadigi icin.
Daba Yeso59 kuaförüm var kesinlikle olmaz dedi boya iceriklerini en iyi onlar bilir boyamayin idare edin benim de var bebegimin sagligi icin herseyden uzagim
Yagmurrrrr_SARTACCC Bence boyanmaz benim de saçlarımin ucu sari mesela bekliyorum şu anda tavsiyem bir az beklemen😊
Yeso59 Daba haklisin cnm hamileyken bile boyanıyor diye her ay olmasada yaza kadar bi kere boyarim idare eder diye düşünmüştüm.