Kızlar eşimin görevi gereği köy evinde yaşıyoruz evimiz odun sobasıyla ısınıyor akşamdan yakıyoruz uyumadan önce tehlike arz etmesin diye ateşi söndürüyoruz yani sobayı uyutuyoruz. Haliyle sabaha karşı biraz soğumuş oluyor o yüzden bebeğim doğduğunda geceleri nasıl giydirmeliyim baya bi düşünceliyim bu konuda sizin fikirleriniz neler