Kızlar 34 günlük bebeğim yoğun bakımdan yeni çıktı
İlk başlarda öksürüğü azdı sonradan arttı ama öksürüğü ilk başladığında ben hastaneye götürmüştüm ama doktorumuz ilaç veremediğini söyledi ve hırıltısı başladığında getirmem gerektiğini söyledi hırıltısının başlaması da ciğerleri inmesiymiş 5 gündür yoğun bakımda yatıyoruz rsv virüsü olduğu söylendi yoğun bakımdan çıktık ama öksürüğü hala devam ediyor yaşayan varsa bir bilgi verebilir mi