Gencanne01 Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyım karın buyumeden önce bol nemle çatlamayı cıddı anlamda azaltabılıyoruz. Sizlere sorum aranızda bunun ıcın bırseyler kullanan var mı ? Hangı markaları kullanıyorsunuz ? Kaçıncı haftada başladınız ?
Irmakgcgn Bende 9 +1 im benimde gobegim cikti simdiden normal mi acaba. Bende bebek yagi aldim onu kulanicam. Ama badem yagida iyi
humaninannesi61 Ben badem yağı kullandım bitirdim şimdi bebek yağı kullanıyorum. Karnımda bir şey yok ama bacaklarım çatladı😞 Bari karnım çatlamasın diye uğraşıyorum ama bazen çatlayacağı varsa çatlıyor 🤦🏼♀️