Merhaba kızlar pcosum var.En son 15 Kasım da regl oldum daha sonra kullandığım ilacı kesince ayın 1inde 4gun süren bı kanamam oldu leke tarzında.Bir kaç gündürde sağ kasığıma batma oluyor.Bugün çok felaket bir sırt ağrısı hafifde bel ağrısı yaşıyorum nedenini bilen birisi yazabilirse sevinirim.