catandgirlmom Kızlar selam 17+3 üz, geçen hafta çarşamba hastalandım ishal kusma grip falan her türlü 😂 neyse bağırsaklarım mı çok çalışıyor yoksa bebek mii bazen karnımda garip hisler oluyor nasıl bir his bebek bağırsak hareketi mi bebek mi anlayamıyorum 😅
denizarenmom catandgirlmom kasiklarima bir anda pat pat pat diye vurdu odum kopmustu KMSOSKSOSKSOS 18-19da sanki karincalanma gibiydi 20de pat pat vurdu simdi icerde savas veriyor 25+2yiz
Meltems53 catandgirlmom bizde 17+3 üz bende tam olarak ne hissedeceğimi bilmiyorum. Hissettiysem de anlayamadım herhalde arada bir şeyler oluyor pıt pıt diye ama bağırsaktır diyorum. Bekliyim burda 👼🏻
Tugba54_ catandgirlmom bizde 17+3 bir tek akşamları oda nadiren nabız gibi pıt pıt şeyler hissediyorum onun dışında bişiy yok keşke olsa😁
ceylangokce_05 catandgirlmom bende hiç hissetmiyorum aynıyız seninle 3.gebeligim birde 🤭 ama bağırsak hareketi mi bebek mi bilemiyorum bir jki kere göbek deliğine yakın Bi yerde bisey hissettim o kadar
momlife_7 denizarenmom ay bu karıncalanma olayı bende de oluyor bi an sanki uyuşukluk oluyor ama benim göbek deliğimin az asagısında bebek mi yani 😄
catandgirlmom denizarenmom ya bendede sanki böyle gaz geçişi olurken pıt pıt gibi oluyor hem gaz değilmiş gibi 😂 bi tane vursa da sağlam bende o mu değil mi anlasam 🌸🌸
catandgirlmom Meltems53 tarifte edemiyorum nasıl bir his olduğunu acaba diyorum psikolojik olarak onu hissetmek istiyorum diye mi başırsak mı 😂 eğer bebişse ben ona kurban olurum kımıl kımıl 🥰🥰🥹🥹
momlife_7 denizarenmom evet ya bir anda geçiyor ay Allahım ne kadar tuhaftı inanmıyorum ☺️🙈 18 haftalıkta oldu iki gündür de oluyor o sırada uyuşukluk gibi bi his varken sertleşiyor karnımın sağ tarafı
momlife_7 denizarenmom ayy benimde kız 🥹 bi anda bi tarafa geçiyor resmen gecerkende uyuşukluk hissi yapıyor özellikle de ayaktayken otururken sadece normal sertleşmiş ora da kalıyor 🥹🙈
ms_annisko catandgirlmom ben ilk net ve sert tekmeyi yediğimde kalabalık bir ortamdaydım aniden bir vurdu, bir de ilk defa hissettiğim için yerimden sıçradım ama belli de edemedim çok tatlı bir andı benim için 😂😂😂 alışana kadar da vurunca “ayy” diye sesli tepki veriyordum 😂
Meltems53 catandgirlmom evet bende emin olamıyorum ama bağırsak hareketi olunca ses çıkıyor genelde ordan anlamaya çalışıyorum 🤷🏼♀️ Şimdi çikolata yedim sola yattım müzikte açtım beklemedeyim 👼🏻😊
catandgirlmom Meltems53 bende gece yattığımda çok hidsediyorum bir şeyler bazen de iş yerinde otururken 😊 bakalım ne zaman kesinleşecek
catandgirlmom Tugba54_ ay evet keşke sürekli içeride kıpır kıpır hissetsem onu 🫠 şimdiden her yaptığına aşığım duygulanıyorum allahım doğumca me olacak 🌸 allah tüm hamişleri saplıkla kavuştursun yavrularına