yusmer04 cumartesi akşamına kadar çok oldu bende acile gittim sancı çıktı nst de yatışım yapıldı ilaç tedavisi şükür sancı durduruldu açılmam falan yoktu zaten ,dünde taburcu oldum ama bugün yine aynı şikayetle gittim sancı çıkmadı doktorda önlem amaçlı progestan yazdı herkez son aylarında yaşıyor sanırım bunu biz daha erken galiba Çoo yaramazlar artık gırgıra vuruyorum stres yapmayalım 😂🤰26.haftamdayım bende