Pemberuya tsh yüksek değil düşük, gebelikte 2,5 üstü olmasını istemiyorlar ama bu şekilde düşük olunca ne anlama gelir bilmiyorum. Demiriniz düşük bu zamanla iyice düşer, zaten takviye demir başlatırlar. Mideniz bulanmıyorsa et yiyin yani. Hgb diye bir değer olur o da önemli. Onu atmamışsınız.