Tugbaak95 Kızlar ben 28+4 haftalık hamileyim. ocağın 13unde doğum iznim başlıyor ama ben doğum paramı yeni asgari ücrete göre mi alacagim eskisine göre mi beni aydınlatır mısınız 🙏🙂
beyzaumayy Canım son 3 ayki brüt maaşının ⅔ ünü alıyorsun ama asgari ücret zamlandığında min doğum parasıda zamlanıyor eğer ücretin açıklananın altında kalırsa min değeri alırsın