Merhaba arkadaşlar ben 12 haftalık hamileyim ikili test yaptırdım sonuç yeni çıktı ultrason muayenesi normal down sendromu riski de normal ama Edward sendromu riskli çıktı 31:1 çıktı doktor amniyosentez önerdi çok kötüyüm napmalıyım lütfen yardımcı olunn