Yagmur981 Kızlar öğlen 12 30 da ikinci kızımı kucağıma aldım ilke göre çok çok kolaydı biraz toparlanıyim doğum hikayemi anlatırım rabbim sizide sağ saglim yavrunuza kavuştursun inşallah