Karnının düşmesi nişanin gelmesine gerek yok. Onlara bağlama doğumu zaten doğum sancisi anlasilmayacak gibi degil. Benim 2. De ne suyum nede nişanim geldi 2 gebeligimde de karnım düşmedi. Belimden kasiklarima vuran düzenli sancılar gelince gittim dogumum başlamıştı. Ilkinde sadece suyum gelmişti mesela. Anlarsin zaten doğum sancisini