Psikiyatri doktorum ilac veririm dedi ama karşılığında imza alırım dedi çocukta oluşabilecek herhangi bie sorundan sorumlu olmayız dedi ama kullanmanı tavsiye ederim demişti çocuğa bişe olur korkusu var içimde bana ilk üç ay kemik gelişimi için kullanma demişti doktorum sonrasında bakarız demişti bilmiyorum kararsızım ama etrafımda kullananlar vardı çocuklarında çok şükür bişe yok bende olmaz diye düşünüyorum ben ne kadar iyi olursam bebekte iyi olur düşüncesindeyim