Melisasis Kızlar doğum mu başlıyor geceden beri az az ıslaklık geliyor 36+5 im suyum mu geliyor gece ilk ıslaklık hissettim sabah bişey yoktu gün içindede çamaşırımda var bilemedim doktora gitmeli miyim ?
aysess Melisasis su gelince az az geliyor ama sonra anlasiliyor canim su oldugu benim iki dogumumda su geldi. Ikincisinin rengi ayiredilmediginden idrar sandim ama devaminda daha cok ve nisanla karisik gelmeye basladi
mavininhertonuu Melisasis Ben bu sebepten 2 kere gitmiştim doktora sonuncusu geçen hafta gittim ebe dediki su olması için sürekli gelmesi lazım, sürekli mi geliyor sızıntı şeklinde
Masal53 Melisasis eğer böyle akıntı eşliğinde geliyorsa sudur ama tabi en doğru şeyi sana muayene söyler
mavininhertonuu Melisasis devam ederse görün doktora bende kafaya takıp gitmiştim su değilmiş, hiç belli olmuyor bu işler bide dediğin gibi bilemiyor insan su mu akıntı mı