Gamzelikra bende öyle bir problem yoktu ama ona rağmen geç döllenme olmuştu 1 buçuk hafta kadar sanırım, ben ilk gittiğimde öğrenemedim kanda çıkmadı doktor da adet söktürücü verdi gönderdi 1 hafta kullandım onu sonra içim rahat etmedi ilacı bıraktım ben tekrar doktora gidicem diye düşünmeye başladım,aradan 3 4 gün geçti kanama geldi benden sanırım adet söktürücüden dolayı ama çok az ve kahverengiydi daha önce böyle bu renkte bir kanama yaşamadığım için tekrar gitmeye karar verdim ve özel bir doktora gitmiştim geç bakalım ultrasona bakalım sana dedi birşey göremezsem bir tahlil istiycem senden dedi, ultrasona bir girdim 5 buçuk haftalık hamileyim. İşte benimki böyle oldu, ha bu arada adetim 15 16 gün gecikmiş benim, şimdi sana ü it et yada etme demek yanlış olur ama demekki olabilen varmış diyim, emin olmak istiyorsan 3 4 gün sonra tekrar bi kanda baktır onda da çıkmazsa değilsindir canım, varsa zaten çıkar, hadi yoksa bile 13 gün gecikme az Bi gecikme değil ilaç kullanman söktürmen lazım ki bebek düşünüyorsan adet olman lazım. Umarım herşey istediğin gibi çıkar 🙏😊