[silindi] 14+1 haftaligiz gecmek bilmeyen bas ağrıları ile bocaliyorum bir cozum bulan var mi neler yapabilirim oneri istiyorum parol kullandim masaj yaptırdım omuzlara bagladim uzandim geçmiyor bir turlu
tolbetulll [silindi] benimde aynı şekilde geçmek bilmeyen bi baş ağrım var , sinüzitim var ilaçta kullanamıyorum . Başımdan hacamat yaptırdım bayada memnunum çok şükür
realist3560 [silindi] lavanta yağı alın aktardan alniniza kulak arkasına boyuna masaj yapın kesiyor ağrıyı
Mervetnl [silindi] sizinle aynı haftalarda benimde oldu baş ağrım, gece başıma buz kartuşu koyup uyuyabiliyordum sadece soğuk iyi geliyordu. Direk tene değil ama havluya sarıp koyuyordum
[silindi] realist3560 birde dus aldim genelde iyi gelir ama hamilelikte cok fayda sağlamasada az da olsa etki ediyor ustune de yagi surdum tam gecmesede sukur gozumu açabiliyorum simdi