Leylalyla benim de hissetmediğim sancılarım varmış nst de çıkmıştı sancıları durdurmak için serum vs verdiler bir gün aç bıraktılar her ihtimale karşı, aç olduğum için hareket etmiyordu bebek bana da taktılar o dediğiniz serumdan ve ellerimin içi felan kıpkırmızı olmuştu böyle nokta nokta dikkatimi çekmişti benim kaşıntı olmadı ama öyle bir şey yaşadım