Mtoksz renkli yani detaylı ultrasonda diğer organlarında bir sorun var mı ona bakılacağını, daha net görüldüğünü söylemişti doktorum. Bir de ultrason için gittiğim doktor biraz daha içimi rahatlatmıştı benim. 3lü tarama testi yaptırdınız mı onunla ilgili bir şey dedi mi doktorunuz? Doktor bana 3lü tarama testi sonucunun biraz riskli olduğunu, kistler olmasa gerek duymazdım ama onları düşününce bu sonuç riskli gibi geldi,sıvı aldırmayı da tavsiye etmiyorum şu an için bir şey çıkacağını sanmıyorum, DNA testi yaptırın vs dedi. Fiyatı 4 bin miydi neydi, yaptırmadım. Renkli ultrasondaki doktor da isterseniz yaptırın ama çok da gerek yok diyince içim rahatlamıştı. Biraz uzun açıkladım ama inşaallah bir nebze de olsa size faydası olur içinizi ferah tutun inşaallah geçer gider