Svd1 Hamileliliğimin ilk haftalarından beri bu sorun var basımda kızlar doktorum bana antibiyotik yazmıstı fakat ben kullanmadım bi kaç kez içtim ama bas dönmesi halsizlik yaptı korkutugum için bi daha kullanmak istemedim ama şimdi yanma ve kasıntı olmaya basladı 21+5 günlüğüm bildiğiniz doğal çözümler varmı evde işe yarayabilcek ilaç kullanmak istemiyorum :( yardımm lütfen
Kagan_pasa2 Svd1 ben 3 gece bir su bardagı suya 1 yemek kasigi elma sirkesi koyup ictim. O gunden beri duzeldi. Sanirim 24. Haftamdaydim
Svd1 Bugra bi zararı olurmu her sey içilmiyo diye biliyorum maydonoz suyu da içilir diye biliyorum ama zararlıymıs hamıleyken 😩
Bugra Svd1 vallahi ben içtim hatta kuzenim de içti MaşAllah gayet sağlıklı çocuk doğurdu ben de içtim ama tabi ki abartmadan
Svd1 Bugra ay allah korusun içmem zaten duydum zararı varmıs hamılelıkte ama kızılcık suyunu denicem nerden bulabılırım
Bugra Svd1 benim idrar yolu enfeksiyonu için kullanmadığım ilaç kalmadı vallahi geçmedi en sonunda kızılcık fayda etti
cyln9001 Çay bardağına yarısi su yarışı elma sirkesi olcak vajinal bölgeye hijyenik ütü lenmis bir kumaşla pamuklu uygulayın sonra da durulayin bende dün burda öğrendim faydasını da çabucak gördüm 33 haftalık hamileyim 4 aylıkken denize gitmiştim oradan kaptik mikrobu
Handsomebaby Yazık ya bebeğinize geçiyor enfeksiyon hala burda soruyorsunuz.Bir doktora gidin tedavinize başlayın bir an önce.
Tontisannecik Svd1 doktoruna söyle başka bir ilaç versin sendeki enfeksiyon bebeğe zarar verebilirmiş bende de yeni çıktı telk doz ilaç verdi yarın kullanacağım