zynpshyla Merhabalar sevgili anneler . Erzurum Buhara hastahanesinde Fatma Aydın a giden oldu mu nasil bi doktor acaba?
KumsAlyaa zynpshyla ben gittim çok tatlı bir doktor ve bilgili herşeyi tek tek anlatıyor bilgi veriyor ben memnun kaldım
Birprensesannesi2525 zynpshyla bende yaklaşık 15 gün önce gittim memnun kaldım iletişimi iyiydi. Ama hastaneyi pek beğenmedim bir de şehir hastanesini deneceyecegim