Kızlar o kadar mutluyum ki içim içime sığmıyor. 11+3 de doktor erkeğe benzettm ama çok erken demişti o zaman da 3 gün öndeydi. bugün gittik 14+3 olması lazimken 15+3 olmuş. 1 hafta ondeymis gelişimi ense kalınlığı herşeyi çok iyi Allaha sukur. Ve kız olduğunu öğrendik kesinleşti. Kız çok istiyorduk. Prensesimiz geliyormuş o kadar mutlu olduk kiii😍😍🐣🐣