Bazen çok yoğun hissediyorum hareketlerini tekmesini vs ama bazen oluyo hiç hissetmiyo gibiyim çok hafif hissediyo gibiyim . İki gündür öyle dün ve bugün . Dün kontorlm vardı herşey yolunda çok şükür . Acaba normal mi boyle olması yoksa belli haftadan sonra düzene giriyormu