obirannee Efebilal sağ ol canım hic aklımdan çıkmıyor hep ediyorum dua sizde duanızda unutmayın beni bebeğim tutunsun annesine 😮
Efebilal obirannee dua ediyorum tabiki ama boşuna endişelenme aslında doktora hemen gitmemek lazım bekleyip 8 9 haftalık olunca gitsek şu stresi boşuna yaşamayız sen bizi haberdar et iyi haberlerini bekliyoruz
Sonay obirannee gec döllenmedir cnm korkma ya bi hafta sonra duyarsın bence. En erken 7 en gec 9 haftalıkken duyuluyor
obirannee Sonay inşallah duyarım bu hafta da rahatlarım rabbim hepimizin evladını kucağımıza almayı nasip etsin
obirannee Efebilal ben adete göre 8 haftafa gittim zaten canım ama doktor 7 haftalık dedi duyamadım ama ben geç döllenmedir diye düşünüyordum adwtten baya sonra çıkmayınca ama doktor öyle bisey demedi bakalım hayırlısı