Ben de 4 gündür hastanedeyim salgın dediğimiz influenzadan nasibimi almışım özel hastaneye gidiyorum devlet malesef test bile yapmıyor oseflu diye bir ilaç başlandı bana 32 haftalık hamileyim doktorumda mutlaka kullan bebeğe hiçbir zararı olmaz dedi bir de sef diye bir antibiyotik başlandı 4 saatte bir parol alabilirsin dedi ilk güne göre daha iyiyim siz de mutlaka kullanın yoksa ıhlamur c vitamini vs tek başına asla geçirmiyor günlerdir çektiğimi bir ben bir Allah bilir