fatmakornus Bebeğin anne karnında büyük olan var mı iri bebek olarak hamilelik geçiren var mı aranızda nasıl birşey oluyor
busragundogan3437 fatmakornus bebek benimde 1 hafta önden gidiyor ama neyin ne olduğunu bende bilmiyorum
HilalEyce fatmakornus neyini merak ediyorsunuz ona göre cevap vereyim Oğlum üç hafta önden gidiyordu 38+3 te 4050 gram doğdu sezaryen ile
Mrvsmt2502 fatmakornus son USG de 4100 Gr geliyordu 42. haftada normal doğum yaptım 3700 doğdu. Kaburga dan ittiriyordu kolay doğdu kilosuna rağmen
fatmakornus HilalEyce benim ki de şuan 37+4 te ve bugün gittik büyük bebek dedi 4000gr imiş doğduğunda bir sıkıntısı felan oluyor mu bebekte herhangi bir sorun oluyor mu yani
Sevgi2565 HilalEyce doktor bana 2 hafta ilerde gidiyor dedi çam sakuraya gittim orası da bnaa dedi adet tarihine göre gidiceksin anlamadım bende sizin haftaniz ilerde ya ona göre mi doğum yapıldı nasıl oldu bu süreç
3babyannesy Mrvsmt2502 zaten zayıf bebek kendini ittiremez fazla kilolu bebek güçlü olduğu için ittirip çıkar kolayca
HilalEyce Sevgi2565 adet tarihîme göre doğum yapıldı. Doktorunuzun dediği gibi adet tarihini takip etmelisiniz
3babyannesy fatmakornus 4kilodan aşağı doğan bebekler iri bebek olmuyor benim 3500kg 50cm ve 3650kg 53cm normal doğmustu kızlarım biri 7 biri 5 yaşında şimdi, 4kilo üstü doğuranlarda aynıdır dogum sancı herkeste ayni
fatmakornus 3babyannesy yani şuan mesela sancım gelse suyum yada 4 kg ile normal doğum gerçekleşir mi