Allah yardimcin olsun oncelikle
Ben 4 aylik iken siyatik olmustum…
Maalesef tedavisi yok…
Yuruyemiordum , ayagima basamiordum, ayagimdzn kalcama kadar agri vardi elektrik carpmasi gibi, kalcama bicak saplaniordu, iki hafta sonra gecmisti…
Rabbim kimseye yasatmasin
Korkuyorum her an geri gelebilir diye..
Agri kesici iciyordum ve fizik tedaviye gidiyordum