Ay çok kötüyüm valla 3 4 gündür ufacık yürüsem belim kopuyo kasıklarım sancıyo bebeğin tekmelerini çook aşşağıda hissediyorum şuan yatiyorum ayaga kalkmaya korkuyorum yatarkende belden kasıklara sancım oluyo doktora gittm bugun rahim ağzın kapalı bebek kasıklarında şuan ondan ağrın oluyodur dedi ama ben çok kötüyüm başına gelen varmı 27 ye gircem geçer mi bu ya mahvetti beni