Pnarylmaz01 8 haftalık hamileyim kontrolüm vardi gittim bebek gayet iyiydi fakat biraz kan toplantısı vardı doktorumda bunu kendi içinden atacak dedi eve geldim hafif pembe leke gelmişti normal mi acaba daha önce yaşayan oldu mu?