Kızlar merhaba. 21 haftalık hamileyim. Bu hafta sonu detaylı ultrasona girecektim.Bugün doktor muayenem vardı. Muayneden sonra doktor radyoloji uzmanına değil de perinatoloji uzmanına görünmemim daha iyi olacağını söyledi. Bende bebek te bi problem mi gördünüz dedim.Benim kontrollerimde anormal bi ölçüm yok,perinatoloji daha net bakar radyolojinin göremediklerini de görür dedi. Ama benim kafam allak bullak oldu. Böyle bi durumla karşılaşan varmı? Yada doktoru böyle bir tavsiyede bulunan varmı? Doktor bişey görse söylerdi diye düşünüyorum ama içime kurt düştü. Haftasına göre boyu kilosu felan uyumlu.