Meloki 7.haftada yapıldı ozaman igg pozitif IgM negatifti .30. haftada gelişim geriliği ilerledi diye tekrar torch testleri istedi orada IgM pozitif çıktı enfeksiyon a yönlendirdi enfeksiyon doktoru çok iyiydi bu benim 2. Gebeliğim ilk gebeligimde de 250 üstü antikorun varmış bu seni bebeği korumaya yeter dedi çok şükür avidite de yüksek çıktı