Aleynaerayy22 Çatı muayenesi için doktorum 3000 kg yu bekliyorum yoksa erken doğumu tetiklerim diye suan yapmicam dedi yani çatı muayenesinden sonra her an doğum olabilir mi acaba ?
beyzzsenturkk Aleynaerayy22 öyle olsa beni 36da cagırmazdı diye düşünüyorum bide bizim bebek iri tetiklerse bizimkini tetikler
Minikmucizem199 Aleynaerayy22 Ben 38 haftada çatı muayenesi oldum 3 kere ama doğumum 42 haftada oldu suni sancıyla
Aleynaerayy22 beyzzsenturkk kilosu iyi diye belki o haftada yapmak istemiştir benimki daha 3 kilo olmadı ya
Aleynaerayy22 Halimee1634 inş bir ann önce sağlıkla kavuşursunuz 🙏 demekki bazılarıni yapılış şekline göre tetikliyor 😕
beyzzsenturkk Aleynaerayy22 insallah düsündügümüz gibidir gerci tetiklemesi benim icin iyi olur bende tetiklemeye calısıyorum ama herkeste farklı etki yaratır